Saturday 24 December 2011

TERASA SAAT DI TIPU......

Saat aku mendngar cerita itu hati aku mula terkedu.........aku xtahu manew silap aku lam menilai erti kasih sayng dyew terhadap aku......but now aku confius nk pecaya dyew or orang yg bawak berita itu.....aku xpernah salahkan manew-manew pihak.......bagi aku, aku nak jew siasat sendiri semua 2......aku sendiri belum dapat kepastian dalam hal tu.......aku xnak sikap tuduh menuduh wat aku ngan dyew renggang..........aku still sayang dyew lagi tapi dalam mase same aku terluka ngan sikap dyew......dyew cakap dyew xpenah wat benda 2 tapi naluri aku kuat mengatakan dyew tipu aku.........aku xnak ade penipuan dalam hbungan aku ngan dyew...........AKU PERLUKAN NASIHAT DARI SESEORANG........SOMEONE PLEZZZZ HALP ME...........aku sangat terluka sekarang........dah xsanggup nak pendam dalam hati jew.........

No comments:

Post a Comment